Pinpon topu kullanılarak yapılan bu deney, öğrencilerin sırayla topu üflemesi ve üflenilen topun ilerlerken kâğıdın üzerine iz çıkartması ile devam etti. Her öğrenci kendi pinpon topunu dilediği renge boyadı ve çıkan ize öğrencinin kendi adı verildi. Deneyin sonunda sorulan ‘neden topun her defasında farklı bir uzaklığa gitti’ sorusu üzerine öğrencilerle sohbet edildi ve rüzgâr gücü hakkında konuşuldu.
Haber | Ayşe Gül Cerrahoğlu Ünal | |
Editör | Semra Yeşilnacar | |
Fotoğraf | Ayşe Gül Cerrahoğlu Ünal | |
Tarih | 11 Mart 2017, Cumartesi 10:13 | |
Okunma | 1.685 defa okunmuş |
Henüz yorum yok, ilk yorumu yapmak ister misiniz?