Her öğrencinin öğrenme hızı, öğrenme stili ve öğrenme zamanı farklıdır. Bunun bilincinde olan Üstün Zekalılar İlkokulu, öğrencilerin matematik derslerini ikinci bir öğretmen eşliğinde bireysel hızına uygun işlemesi gerektiğine inanıyor. Bu sayede daha ileride olan öğrenciler derste sıkılmadan kendi hızlarına uygun ders işlerken öğrenme hızı biraz daha geride olan öğrenciler ise kendilerine ayrılan fazla süre ile daha verimli ders işliyor. Sınıfın matematik derslerinde ikiye bölünmesi her öğrenciye ayrılan sürenin artmasını sağlıyor.
Haber | Cansu Yıldız | |
Editör | Fırat TUMBUL | |
Fotoğraf | Cansu Altın,Didem Tuğral, Yunus Çiçek | |
Tarih | 30 Kasım 2016, Çarşamba 12:26 | |
Okunma | 1.039 defa okunmuş |
Henüz yorum yok, ilk yorumu yapmak ister misiniz?