Öğrencilere önce tam nesneler gösterilerek tam ve bütün kavramları tanıtıldı. Nesne olarak sınıfta bulunan mıknatıslı meyvelerden yardım alındı. Paylaşma konusundan yola çıkılarak öğrencilerin meyveleri mıknatıslı kısımdan ayırıp paylaşmaları beklendi. Paylaşılan meyveler tahtaya yapıştırıldıktan sonra yarım ve çeyrek olanlar gruplandı. Daha sonra tahtaya çizilen saat üzerinde de yarım ve çeyrek kavramları çizilerek bu kavramların saat üzerinde nasıl kullanıldığı gösterildi. Öğrencilere saat maketi verilerek üzerinde çalışmaları ve deneyimlemeleri sağlandı. Son olarak öğrencilerin kendi kol saatlerini oluşturmalarıyla etkinlik sonlandırıldı.
Haber | Nesrin CENKCİ | |
Editör | Nesrin CENKCİ | |
Fotoğraf | Nesrin CENKCİ | |
Tarih | 23 Şubat 2016, Salı 16:02 | |
Okunma | 1.638 defa okunmuş |
Henüz yorum yok, ilk yorumu yapmak ister misiniz?