Öğretmen ilk olarak sınıfa bütün bir elma ve portakalla geldi. Daha sonra öğrencilere bunları yarım ve çeyrek nasıl yaparım diye sorup fikirlerini aldı ve bıçakla bölerek öğrenciler tam-yarım-çeyrek kavramını pekiştirdi. Sonrasında ise bir daire şekli dağıtarak öğrencilerin ilk yarısını kesmesini sonrasında işe çeyrek parçalara ayırmasını istedi. Öğrenciler kesme işlemini tamamladıktan sonra her bir çeyrek parçayı istedikleri gibi süslediler. Öğrenciler keyifle etkinliklerini sonlandırdılar ve sergilediler.
Haber | Gamze ÇAYIR | |
Editör | Eda Doğan | |
Fotoğraf | Gamze ÇAYIR | |
Tarih | 26 Şubat 2019, Salı 12:44 | |
Okunma | 697 defa okunmuş |
Henüz yorum yok, ilk yorumu yapmak ister misiniz?