Öncelikle çocukların kendilerini ifade edebilmeleri için oyunsu süreçler içinde bir tv programı yapıldı. Çocuklar tek tek tv programına konuk olup drama dersinde neler yapmak istediklerini anlattılar. İlerleyen derslerde çocuklara çeşitli beden egzersizleri, ses-nefes çalışmaları yaptırıldı. Drama sınıfına uyum sağlayabilmeleri için ikili ve grup çalışmalarına yer verildi. Oyuncak hikayesi, robot gezdirme, mekan tanıma, heykel-heykeltraş, etkinlikleri yaptılar. Heykel-heykeltraş etkinliğinde birbirlerine şekil verdiler ve yaptıkları heykelleri alışverişe gelen müşterilerine tanıtarak çalışmalarını anlamlandırdılar. Yapılan bu çalışmalarda hem birbirleriyle daha iyi bir ekip olma yolunda adım attılar hem de bu alandaki yaratıcılıklarını gösterdiler.
Haber | Sevim DEMİRAYTAÇ | |
Editör | Eda Doğan | |
Fotoğraf | Sevim DEMİRAYTAÇ | |
Tarih | 06 Ocak 2016, Çarşamba 18:39 | |
Okunma | 2.344 defa okunmuş |
Henüz yorum yok, ilk yorumu yapmak ister misiniz?