Kağıdın neden ıslanmadığına yönelik yapılan beyin fırtınasının ardından bulunulan her ortamda boş olan yerlerin hava ile dolduğu ve bardağın içindeki havanın suya girerken sıkışması dolayısıyla kağıdın ıslanmadığı sonucuna ulaşıldı. Bu etkinlikte Öğrenciler gözlem, neden-sonuç ilişkisi kurabilme, analitik düşünme, bir duruma odaklanabilme becerilerinin gelişimini destekleyerek bilişsel gelişime katkı sağladılar. Yaptıkları deneyle yaşantılarına dair bir farkındalık kazanan öğrenciler dersi keyifli bir şekilde tamamladı.
Haber | Melek YİĞİT | |
Editör | Özge KARADUMAN | |
Fotoğraf | Melek YİĞİT | |
Tarih | 02 Kasım 2018, Cuma 14:38 | |
Okunma | 643 defa okunmuş |
Henüz yorum yok, ilk yorumu yapmak ister misiniz?