Öğrencilere önce rutin olarak “How are you today?” sorusu soruldu. Öğrenciler “I’m happy, I’m good, I’m hungry” gibi cevaplar vererek kendilerini bugün nasıl hissettiklerini ifade ettiler. Ardından “Are you hungry?” sorusu soruldu ve “I’m hungry.” cevabı vurgulandı. Daha sonra canlandırma için masa ve sandalyeler kullanılarak bir restaurant oluşturuldu. Verilen menülere bakıp sipariş vermek isteyen müşteri rolündeki öğrenciler garsonu çağırdı. Öğrenciler,
diyaloglarını canlandırarak selamlaşmayı, “I would like…” kalıbını kullanarak sipariş vermeyi, yiyecek/içecek isimlerini ve sonunda teşekkür etmeyi pekiştirdi. Ardından Food Song dinleyen öğrenciler yiyecek ve içeceklerin “healthy/ unhealthy” (sağlıklı/ sağlıksız) olup olmadıklarını hatırlayıp ve “I like/ I don’t like…” kalıbını da pekiştirmiş oldu. Böylelikle öğrenciler farklı yiyecek gruplarını ayırt edip, iletişim kurma ve canlandırma becerilerini geliştirmiş oldu.
Haber | Merve VATAN | |
Editör | Özge KARADUMAN | |
Fotoğraf | Merve VATAN | |
Tarih | 15 Şubat 2019, Cuma 16:02 | |
Okunma | 518 defa okunmuş |
Henüz yorum yok, ilk yorumu yapmak ister misiniz?