Öğrenciler derslere hazırlık aşamasında “clothes” (kıyafetler) ve “seasons” (mevsimler) temalı şarkılar dinleyerek şarkılarda geçen kelime ve görselleri hafızalarına yerleştirmeye çalıştılar. Daha sonra mevsimler ve hava durumu hakkında konuştuktan sonra hangi mevsimde hangi tür kıyafetler giyilebileceğini tartıştılar. Çeşitli görsellerden yardım alan öğrenciler Miss Merve’nin yönelttiği sorulara cevap vermeye çalıştı. Ardından ders kitaplarında yer alan etkinliklere geçiş yaparak “boy, girl, dress, hat, t-shirt, skirt, shoes, coat, jacket, trousers” gibi kavramları söylenen renklere boyayarak tekrar ettiler. Böylece renkler konusu da pekiştirilmiş oldu. Sıcak ve soğuk havalarda giyilen kıyafet farklılıklarını görüp kitap çalışmalarını uygun bir şekilde tamamladılar. Ardından kıyafetlerden oluşan bir “jigsaw” (yapboz/puzzle) etkinliği yaptıktan sonra yapbozlarıyla oynadılar. Böylece hafta boyunca hava durumu, mevsimler ve kıyafet farklılıklarına değinilmiş oldu. Öğrenciler sıcak ve soğuk havalarda ne tür kıyafetler giydiklerini tartışarak ayırt etme becerilerini geliştirdi. “Jigsaw” etkinliği sayesinde ince motor becerilerini ve hafızalarını güçlendirdiler.
Haber | Merve VATAN | |
Editör | Özge KARADUMAN | |
Fotoğraf | Merve VATAN | |
Tarih | 15 Mart 2019, Cuma 10:30 | |
Okunma | 478 defa okunmuş |
Henüz yorum yok, ilk yorumu yapmak ister misiniz?