Hikâye kitabının kapak görselini inceleyerek hikâye haftasına giriş yapan Yunuslar sınıfı, Mrs. Aslı’nın hikâye okuması ve anlatımıyla haftaya güzel bir başlangıç yaptı. Sonrasında sınıfa getirilen malzemelerle istasyonlar oluşturuldu ve uygulamalı olarak kitapta anlatılan rutinler tekrarlandı.Oluşturulan sözcük havuzunda flash card ve gerçek nesneyi eşleştirme oyunu oynandı. Bir sonraki derste ise hikâye anlatımı sırası öğrencilerdeydi. Sınıftan gönüllü öğretmenler seçilip sandalyeye çıkartılarak arkadaşlarına en az bir bölümü anlatmaları istendi. İngilizce telaffuzu söylenen sözcüğü kitapta bulma yarışması yapıldı. Bu etkinliklerde öğrencilerin dil gelişimine: sabah rutinleri (wake up, get out of bed, wash face, brash teeth, comb hair, eat breakfast, get dressed, go to school), nesneler (clock, toothbrush, soap, comb, towel, glass, cap, car, egg..), renkler (orange, blue, red…) olarak çok yönlü katkı sağlandı.
Haber | Aslı ADALI | |
Editör | Özge KARADUMAN | |
Fotoğraf | Aslı ADALI | |
Tarih | 09 Kasım 2018, Cuma 11:18 | |
Okunma | 586 defa okunmuş |
Henüz yorum yok, ilk yorumu yapmak ister misiniz?