Öğrencilerimize öncelikle deney malzemeleri tanıtılır. Bu malzemeler ile ne yapılacağı sorularak çocuklardan gelen cevaplar doğrultusunda deneyin aşamalarına geçilir. Öğrencilerimiz sıra ile gelerek kumaş ve peçeteye dokunur daha sonra kumaş ve peçete suyun içine bırakılır. Hangi malzemenin daha kolay ıslandığı, su sonucunda hangisinin yapısının bozulduğu gözlemlenir. Öğrencilerden gelen cevaplar sonucunda ıslak kuru oyununa geçilir. Öğrencilerin sıra ile gözleri bağlanır ve kumaşlar dokunması istenir. Islak olan kumaşı dokunarak bulması istenir. Etkinlik bitiminde malzemeler toplanır ve sonbahar-şemsiye konulu sanat etkinliği tamamlanır. Yağmurlu havada ıslanmamak için hangi malzeme kullanılır sorusu sorularak sanat etkinliğine başlanır. Öğrenciler sulu boyaları yardımı ile resmi süsler ve etkinlik sonlandırılır.
Bu etkinlik öğrencilerimizde düşünme becerilerinin desteklenmesi, neden-sonuç ilişkisi kurma, duyu organlarının ve ince motor becerilerinin gelişimini destekleyerek gelişimlerini olumlu yönde ilerlemelerine katkı sağlamaktadır.
Haber | Gülçin TILMAÇ | |
Editör | Özge KARADUMAN | |
Fotoğraf | Gülçin TILMAÇ | |
Tarih | 24 Ekim 2019, Perşembe 16:20 | |
Okunma | 1.034 defa okunmuş |
Henüz yorum yok, ilk yorumu yapmak ister misiniz?