Öğrencilerimiz ile öncelikle etkinliğin ismi paylaşılarak ne yapılacağı hakkında fikirleri soruldu.Gece-gündüz deneyi yapılacağı bilgisi paylaşılarak deney malzemeleri tanıtıldı. Mum yakılarak portakal etrafında döndürülerel Portakalın hangi yüzünün karanlık hangi yüzünün aydınlık olabileceği sorularak gece gündüzün oluşumu hakkında bilgi verildi. Öğrencilerden gelen sorular doğrultusunda etkinlik pekiştirildi. Etkinlik kitaplarından gece-gündüz çalışma sayfaları tamamlandı. Oyun etkinliği içeriğinde müzik eşliğinde gece-gündüz oyunumuzu oynandı ve Müzik çalarken gündüz müzik bittiğinde gece olacağı yönergesi verilerek öğrencilerimiz ile dikkat oyunumuzu tamamladı.
Bu etkinlik öğrencilerimizde kaba ve ince motor becerilerinin gelişimini, dikkatini belirli bir nokta üzerine yoğunlaştırma, gözlem yapma, soru-cevap etkinliğine katılım sağlayarak düşünme becerilerinin gelişimi açısından çocukları olumlu yönde destekledik.
Haber | Cansu TILMAÇ | |
Editör | Özge KARADUMAN | |
Fotoğraf | Cansu TILMAÇ | |
Tarih | 12 Aralık 2019, Perşembe 11:50 | |
Okunma | 794 defa okunmuş |
Henüz yorum yok, ilk yorumu yapmak ister misiniz?