Öncelikle öğrenciler ve tüm öğretmenler birlikte ortak alanımızda toplandık. 100 sayısı ile ilgili konuştuk, 100 sayısıyla nasıl tasarımlar yapabileceğimiz üzerine konuştuk. Birer birer ve onar onar ritmik saydık. Hatta 10 ve katlarına geldiğimizde sayılar yerine “BOMM” diyerek oyunlaştırdık. Sonrasında kraft kağıtlarının üzerinde bulunan 100 sayısını oluşturan rakamlarla sınıf sınıf tasarımlar yaptık. Etkinlik bitiminde tüm gruplar ve öğretmenler olarak çember olduk ve “Hülohoptan Geçme” oyunuyla 100 kişiyi tamamlayarak saydık. Etkinliğimizin sonuna doğru sınıf içerisinde yaptığımız “100 Günde En Sevdiğim Etkinlik” resimlerimizi, numaralandırdığımız panomuza astık.En sonunda 100 sayısıyla “Heykel” oyunu oynayarak keyifle dans edip, fotoğraf panomuzda sınıf sınıf resim çekildikten sonra bizler için hazırlanmış olan “100. Gün Pastası” nı yiyerek günümüzü ve etkinliğimizi tamamladık.NİCE 100 GÜNLERE
Haber | Özge KARADUMAN | |
Editör | Özge KARADUMAN | |
Fotoğraf | Özge KARADUMAN | |
Tarih | 22 Şubat 2019, Cuma 08:41 | |
Okunma | 814 defa okunmuş |
Henüz yorum yok, ilk yorumu yapmak ister misiniz?