Öğretmenimiz yarım-tam kavramı hakkında sohbet ettikten sonra elmanın yarım olması için bir deney yapacaklarını söyler. Ardından elmayı ortadan ikiye kesersek yarım olur mu? Sorusu ile öğretmenimiz elmayı ortadan ikiye keser. Çocuklara tekrardan elmayı ortadan ikiye kestiğimde yarım mı? tam mı? Olduğunu sorar. Öğrencilerin deneyde gördükleri gibi bir nesnenin yarım olabilmesi için tam ortasından bölünmesi gerektiği anlatılır. Daha sonra ortadan ikiye kestiğimiz elmalarla örüntü çalışması yaparak etkinliğimizi keyifli bir şekilde tamamladık.Bu etkinlikte çocuklar yarım-tam kavramını öğrendiler. Deniz yıldızı sınıfı dikkat edilmesi gereken nesne/durum/olaya odaklandı.
Haber | Damla BEYAZIT | |
Editör | Özge KARADUMAN | |
Fotoğraf | Damla BEYAZIT | |
Tarih | 11 Ocak 2019, Cuma 17:15 | |
Okunma | 560 defa okunmuş |
Henüz yorum yok, ilk yorumu yapmak ister misiniz?