Yunuslar grubu öğrencileri akıllı tahtadan paint programından örnek bir sudoku çalışması yaptılar. Sudokuda kullanılacak nesneleri kendileri belirleyerek oluşturdukları çalışmayı sonrasında dosya kağıdına çizdiler. Sudoku’nun kurallarını öğrenen yunuslar sınıfı son olarak oyun alanına geçtiler. Sınıflarından seçilen oyuncakları kullanarak yere çizilmiş olan sudoku taslağını bedenleri ile oluşturmaya çalıştılar.
Bu etkinlik ile Nesne/durum/olaya dikkatini verme, dikkatini çeken nesne/durum/olayı ayrıntılarıyla açıklama, belirtilen sayı kadar nesneyi gösterme, nesne/varlıkları kullanım amaçlarına göre ayırt etme becerisi kazanmış oldular
Haber | Melek YİĞİT | |
Editör | Özge KARADUMAN | |
Fotoğraf | Melek YİĞİT | |
Tarih | 27 Şubat 2020, Perşembe 11:11 | |
Okunma | 602 defa okunmuş |
Henüz yorum yok, ilk yorumu yapmak ister misiniz?