‘’Canlı –Cansız’’ kavram konusu hakkında sohbet edildikten sonra çalışma sayfaları dağıtılarak yönergeye uygun olarak öğrencilerin yapmaları istendi. Ardından ‘’Sayalım’’ konulu çalışma sayfası yönergelere uygun olarak tamamlandı, her öğrenci eşit sayıdaki varlıkları eşleştirdi. Daha sonra öğrencilerle birlikle kedi maskesi sanat etkinliği yapılacağı ve kedi bir canlı varlık mı?, yada cansız bir varlık mı? olduğu hakkında sohbet edildikten sonra maskeler hazırlandı ve her öğrenci maskesini takarak kedi gibi miyavlayarak serbest oyun oynadıktan sonra müzik eşliğinde dans ettiler. Etkinliğimiz keyifli bir şekilde tamamlandı.
Bu etkinlik sayesinde kaba ve ince motor becerileri, dikkatini belirli bir nokta üzerine yoğunlaştırma, gözlem yapma, soru-cevap etkinliğine katılım sağlayarak düşünme becerilerinin gelişimini desteklemiş oldu.
Haber | Damla BEYAZIT | |
Editör | Özge KARADUMAN | |
Fotoğraf | Damla BEYAZIT | |
Tarih | 14 Şubat 2020, Cuma 16:37 | |
Okunma | 663 defa okunmuş |
Henüz yorum yok, ilk yorumu yapmak ister misiniz?