Öğrencilerimiz ile öncelikle 1.Etkinlikte sınıf düzenini hazırlanarak etkinliğe giriş yapılır. Öğrenciler 3 gruba ayrılır ve 3 cubetto ile çalışılır. Blok çuvalından sadece sol (sarı) ve ileri (yeşil) bloklar çıkartılır.2. Etkinlikte öğrencilerimize sol yönünü kavratmak için sol ellerine geometrik şekil çizilir. Kaç tane sol blok olduğu sorulur. 3. Etkinlikte G halkasından R halkasına hangi kodlama ile gidilir sorusu sorularak düşünmeleri desteklenir. 4. Etkinlikte öğrencilere birden fazla çözümü olan kodlamalardan elimizde olan bloklarla (Yeşil-Sarı) nasıl kodlama yaptırabileceğimizi keşfetmeleri sağlanır. Kodlamalar yapıldıktan sonra öğrencilerimize fırsat verilerek sıra ile halıda değişik noktalara kodlama yaparak gitmeleri desteklenir.
Bu etkinlik öğrencilerimizde dikkatini belirli bir nokta üzerine yoğunlaştırma, gözlem yapma, soru-cevap etkinliği ile doğru noktayı bularak kodları yerleştirme becerilerinin gelişimine katkıda bulunmaktadır.
Haber | Gülçin TILMAÇ | |
Editör | Özge KARADUMAN | |
Fotoğraf | Gülçin TILMAÇ | |
Tarih | 30 Aralık 2019, Pazartesi 13:00 | |
Okunma | 554 defa okunmuş |
Henüz yorum yok, ilk yorumu yapmak ister misiniz?