4. sınıf esnek öğrenme grubu öğrencilerimiz Matematik dersi kapsamında “Kesirlerde Sıralama” konusunu işlediler. Öğrencilere kesir modelleri dağıtıldı. Öğrenciler söylenen kesirlerin modelini oluşturdu. Parçalar arasındaki boyut farkına bakarak hangisinin küçük, hangisinin büyük olduğunu buldular. Böylece sıralamada payları eşit olan kesirlerde paydası küçük olanın neden büyük olduğunu ve paydaları eşit kesirlerde paydası büyük olanın neden büyük olduğunu daha iyi anladılar.
Haber | Nurhan Sözeyatanoğlu | |
Editör | Murat AKDEMİR | |
Fotoğraf | Gülşah Tuna | |
Tarih | 07 Ocak 2020, Salı 11:32 | |
Okunma | 1.019 defa okunmuş |
Henüz yorum yok, ilk yorumu yapmak ister misiniz?