Öğrenciler gruplara ayrılarak oyunlar dağıtıldı. Oyunların kuralları buluş yoluyla öğrenme stratejisinin benimsendiği bir ortamda öğrencilere verildi. Öğrencilerden bu stratejileri nasıl kullanabilecekleri konusunda fikir yürütmeleri istendi. Bu beyin fırtınası sonrası yaratma aşamasına geçilerek ilgili oyunlarda öğrenci icadı yeni stratejiler geliştirip paylaşmaları sağlandı.
Bu etkinlikte öğrenciler oyun kurallarını kavrama, var olan kuralları uygulama, yeni stratejilerin oluşturulma kriterlerini belirleme, stratejileri yönetme, yeni stratejilere ulaşma gibi bir çok becerilerini geliştirdiler.
Haber | Nurhan Sözeyatanoğlu | |
Editör | Murat AKDEMİR | |
Fotoğraf | Şükran Avcı | |
Tarih | 07 Ocak 2020, Salı 17:02 | |
Okunma | 1.048 defa okunmuş |
Henüz yorum yok, ilk yorumu yapmak ister misiniz?