Öğrenciler kitap okuma bahçesine kendi bulundukları harf gruplarını içeren kavram temelli öğretime tema olarak uygun olan birer kitap edindirilerek yönlendirildi. Öğrencilere ilgili yönergeler verildi ve mindfull bir okuma ortamı sağlandı. Okuma için ayrılan süre tamamlandığında kitapları ile ilgili analizleri paylaşan öğrenciler ile anlamı bilinmeyen kelimeler üzerine konuşularak yaratıcı empati etkinliği ile bu kavramların pekiştirilmesi sağlandı.
Bu etkinlikte kitap konularında çeşitlilik olması kavramların sayısındaki verimi artırmış ve öğrenme ortamını zenginleştirmiş oldu. Akran öğrenmesi ve yaşamla ilişkilendirmede başarıyla sağlanarak bilinenden bilinmeyene keyifli bir yolculuk yapıldı.
Haber | Nurhan Sözeyatanoğlu | |
Editör | Murat AKDEMİR | |
Fotoğraf | Şükran Avcı | |
Tarih | 07 Ocak 2020, Salı 16:59 | |
Okunma | 1.154 defa okunmuş |
Henüz yorum yok, ilk yorumu yapmak ister misiniz?