Öğrencilere öncelikle, sıfat ve zamirin neden isim soylu sözcükler olduğu buluş yöntemi ile kavratıldı. Sonrasında sınıf rastgele dörderli gruba ayrıldı. Her grup kendisine verilen görev ile ilgili bir kavram haritası hazırlamakla görevlendirildi.
İlk grup isimler, ikinci grup ekler ile çalışırken üçüncü grup sıfatlar ve dördüncü grup zamirler ile ilgili kavram haritası hazırladı.
Bu etkinlikle, öğrencilerin grup içerisindeki olumlu davranışları da desteklenmiş oldu.
Haber | Nurhan Sözeyatanoğlu | |
Editör | Murat AKDEMİR | |
Fotoğraf | Hilal Atlı | |
Tarih | 27 Nisan 2019, Cumartesi 13:11 | |
Okunma | 1.258 defa okunmuş |
Henüz yorum yok, ilk yorumu yapmak ister misiniz?