Etkinliğin ilk adımında, öğrencilere ailelerinin evdehangi alet ve makineleri kullandıkları soruldu.Her öğrenci kendi hayatlarından örneklerverdi. Verilen örneklerden sonra makine ve aletler karşılaştırıldı ve aralarındaki farklar öğrenciler tarafından söylendi.
Etkinliğin son aşamasında ise öğrencilerin sınıflandırması için alet ve makine resimleri oluşturuldu. Sonrasında isim çubuğu yöntemiyle belirlenen bir öğrenci üstü kapalı olan karışık resimlerden bir tane seçti. Öğrenci seçtiği resmi önce arkadaşlarına gösterdi ve sonrasında sınıf koridorlarında bulunan duvara yapıştırarak ismini yazdı. Her çıkan öğrenci bir sonraki arkadaşını yine isim çubuğu yöntemi ile belirledi.
Bu etkinlik, öğrencilerin belirli bir konuda sınıflandırma yapma becerisini hızlandırdı.
Haber | Nurhan Sözeyatanoğlu | |
Editör | Murat AKDEMİR | |
Fotoğraf | Hilal Atlı | |
Tarih | 03 Nisan 2019, Çarşamba 12:14 | |
Okunma | 587 defa okunmuş |
Henüz yorum yok, ilk yorumu yapmak ister misiniz?