2-D sınıf öğrencileri, merak düzeylerini doğru bir şekilde yönetebilmek adına İlgi Köşesini oluşturdu.Öncelikle öğrencilere köşenin nasıl oluşturulacağı ve Akran Değerlendirme Ölçeği’nin amacı ile ilgili bilgi verildi. Ortak verilen kararlar doğrultusunda, isim çubuğu yöntemi ile seçilen öğrenci kendi ilgi alanına yönelik bir konu belirledi ve konusunu sınıfta paylaştı. Belirlenen süre içerisinde haftanın anlatıcısı konusu ile ilgili sunum hazırlarken sınıf arkadaşları da konu ile ilgili araştırma yapıp sorular hazırladı.
Sunum sırasında öğrenciler ilginç bilgiler vererek sorular sordu. Son aşamada ise araştırmacı öğrenciler anlatıcı öğrencilere sorular sordu.
Çalışmanın son aşamasında ise akran değerlendirmesi yapabilmek adına tüm öğrencilere Akran Değerlendirme Ölçeği dağıtıldı.
Bir sonraki öğrenci için sunum sonrasında tekrar isim çubuğu çekildi ve farklı bir konunun ele alınacağı süreç başlatılmış oldu.
Haber | Nurhan Sözeyatanoğlu | |
Editör | Murat AKDEMİR | |
Fotoğraf | Hilal Atlı | |
Tarih | 19 Mart 2019, Salı 10:45 | |
Okunma | 1.106 defa okunmuş |
Henüz yorum yok, ilk yorumu yapmak ister misiniz?