Öğrenciler, yerel yönetimleri ve görevlerini öğrendikten sonra bir problem çözme tekniği olan “Yaratıcı Sorun Çözme tekniğini” kullandılar. İlk olarak öğrencilere içlerinde vatandaş, muhtar, belediye başkanı ve vali olduklarını belli edecek cümlelerin yazılı olduğu kâğıtlar dağıtıldı. Daha sonra aynı görevde olan öğrenciler gruplar haline geldiler. Vatandaş grubunda olan öğrencilerin belirlediği sorunlar sırasıyla muhtar, belediye başkanı ve valinin de yardımıyla 6 basamağı bulunan “Yaratıcı Sorun (Problem) Çözme Tekniği” kullanılarak çözüme ulaştırıldı.
Bu sayede öğrenciler yerel yönetimleri ve görevlerini kavramış, 6 basamağı ve 12 evresi olan Yaratıcı Sorun Çözme Tekniğini de pekiştirmiş oldular.
Haber | Nurhan Sözeyatanoğlu | |
Editör | İbrahim Aslan | |
Fotoğraf | Serdar BUZLUKÇU | |
Tarih | 21 Mart 2018, Çarşamba 10:19 | |
Okunma | 1.573 defa okunmuş |
Henüz yorum yok, ilk yorumu yapmak ister misiniz?