Öğrenciler önce iki gruba bölündü ve özgün birer grup ismi belirlendi. Sonrasında kendilerine verilen kağıtlara dönem başından itibaren işlenmiş olan konularla ilgili problem oluşturmaları ve oluşturdukları problemleri çözmeleri istendi. Kendi yazdıkları problemleri çözdükten sonra takımlar arasında problemler değiştirildi ve her takım karşı takımın problemlerini çözdü. Yapılan yanlışlar düzeltildi. Yarışma sonunda en çok problemi yazan ve doğru çözen grup birinci oldu ve tebrik edildi.
Yapılan bu etkinlikle öğrenciler, dönem başından itibaren işlenen konuları tekrar etmiş ve pekiştirmiş oldular. Problem yazma becerilerini geliştirdiler ve grupla birlikte işbirliği içerisinde çalışmanın keyfini tattılar.
Haber | Nurhan Sözeyatanoğlu | |
Editör | Murat AKDEMİR | |
Fotoğraf | Emine Gezer | |
Tarih | 11 Ocak 2019, Cuma 11:52 | |
Okunma | 1.062 defa okunmuş |
Henüz yorum yok, ilk yorumu yapmak ister misiniz?