Öğrenciler öncelikle üç boyutlu geometrik cisimlerin açılımlarını tekrar etti. Sonrasında isim kartı/çubuğu yöntemi ile seçilen öğrenciler rastgele seçilen bir geometrik cismin açılımı ile eşleştirildi.
Geometrik şeklin açılımı ile eşleşen her öğrenci, açılımın hangi şekle ait olduğunu söyledi.
Şekil tanıtma işlemi bittikten sonra elindeki açılımı kullanan öğrenciler kartondan kapalı şeklini oluşturdu.
Etkinliğin son aşamasında ise öğrenciler kapalı şekillerini sınıfta paylaşarak ayrıt ve yüzey sayısı gibi özellikleri tekrarlamış oldu.
Haber | Nurhan Sözeyatanoğlu | |
Editör | İbrahim Aslan | |
Fotoğraf | Hilal ATLI | |
Tarih | 28 Eylül 2018, Cuma 12:27 | |
Okunma | 1.135 defa okunmuş |
Henüz yorum yok, ilk yorumu yapmak ister misiniz?