Öğrencilere önceden hazırlanmış olan sayı tabloları dağıtıldı. Tabloların başına öğrencilerin kullanması gereken rakamlar yapıştırıldı. Öğrencilerden verilen rakamları kullanarak en büyük doğal sayı, en küçük doğal sayı, 5 basamaklı en büyük tek doğal sayı, belirlenen sayıdan büyük en küçük doğal sayı, 4 ve 5 basamaklı en küçük çift sayı gibi farklı sayıları oluşturmaları istendi. Öğrenciler etkinliklerini tamamladıktan sonra birbirlerinin yazmış olduğu sayıları kontrol ettiler. Yanlış yazılan sayıları düzelttiler.
Öğretmen rehberliğinde yapılan öğrenci merkezli bu etkinlik sayesinde çocuklar istenilen özelliklerden 4,5 ve 6 basamaklı sayılar oluşturmayı, tek – çift sayı kavramını, en büyük ve en küçük sayıları yazmayı eğlenerek pekiştirmiş oldular.
Haber | Nurhan Sözeyatanoğlu | |
Editör | Murat AKDEMİR | |
Fotoğraf | Şükran AVCI | |
Tarih | 13 Aralık 2018, Perşembe 09:53 | |
Okunma | 1.288 defa okunmuş |
Henüz yorum yok, ilk yorumu yapmak ister misiniz?