Derse öğretmen tek basamaklı, iki basamaklı ve üç basamaklı sayıların olduğu şablonu gösterdi ve öğrencilerden bu sayıları söylemeleri istendi. Basamakların okunurken soldan sağa ancak işleme başlarken her zaman sağdan sola doğru söylendi ve örneklerle anlatıldı. Öğrencilere ‘Birlik, Onluk ve Yüzlük’ kavramlarının ne olacabileceği soruldu, öğrencilerin bilgi, deneyim,gözlemleri harekete geçirildi. Basamak değerleri konusu anlatıldı ve materyalle desteklendi. Yapılan etkinlikte basamakları bölümlere ayırabilme, işlem becerisini geliştirme, pratikleştirme, pekiştirme, sınıf içi etkileşimi arttırma gibi çalışmalar yapıldı.
Haber | Nurhan Sözeyatanoğlu | |
Editör | İbrahim Aslan | |
Fotoğraf | Sena ELMAS | |
Tarih | 15 Ekim 2018, Pazartesi 08:33 | |
Okunma | 1.082 defa okunmuş |
Henüz yorum yok, ilk yorumu yapmak ister misiniz?