Çarpım tablosunun daha iyi pekişmesi için yarışma düzenlendi. Sınıftaki öğrenciler iki gruba bölündü. Özgün birer grup ismi belirlendi. Öğrencilere farklı işlemler soruldu ve öğrencilerden zile ilk basan kişi işlemin cevabını söyledi. Yanlış cevap verdiğinde rakibine söz hakkı tanındı. Bu şekilde en fazla doğru cevabı vererek en çok puan alan grup yarışmayı kazanmış oldu. Öğrenciler bu keyifli etkinlik ile hem konuyu tekrar etmiş oldular hem de keyifli vakit geçirdiler.
Haber | Nurhan Sözeyatanoğlu | |
Editör | Murat AKDEMİR | |
Fotoğraf | Emine Gezer | |
Tarih | 07 Ocak 2020, Salı 11:27 | |
Okunma | 909 defa okunmuş |
Henüz yorum yok, ilk yorumu yapmak ister misiniz?