Öğrenciler iki gruba bölündü. Her grup için eş anlamlı kelimelerin yazılı olduğu tablo hazırlandı. Öğrencilerin sırayla kelimelerin eş anlamlılarını karşılarına yazmaları istendi. Bu şekilde bütün kelimelerin eş anlamlıları bulunduktan sonra grupça bu kelimelerin alfabetik olarak sıralanması istendi. Etkinlik tamamlandıktan sonra öğrencilerin yazdığı kelimeler ve alfabetik sırası kontrol edildi. Yapılan hatalar düzeltildi. Bu etkinlikle öğrenciler sırasını bekleme, etkili iletişim kurma gibi farklı birçok beceriyi kullandılar ve aynı zamanda eğlenerek öğrendiklerini pekiştirmiş oldular.
Haber | Nurhan Sözeyatanoğlu | |
Editör | Murat AKDEMİR | |
Fotoğraf | Emine Gezer | |
Tarih | 07 Ekim 2019, Pazartesi 09:19 | |
Okunma | 1.065 defa okunmuş |
Henüz yorum yok, ilk yorumu yapmak ister misiniz?