Öğrenciler, tahtada kendilerine verilen bazı karakter ve mekânları da kullanarak bir hikâye yazmaya başladılar. Kısa süre aralıklarla verilen komutları dinleyerek, o ana kadar yazmış oldukları bölümleri katlayarak, bir sağındaki arkadaşına verdiler. Bu işlem her komut verilişinde tekrarlandı ve sonunda ortaya bütün sınıfın karışık olarak yazdığı öğrenci adedince eğlenceli hikâye çıkmış oldu. Son olarak öğrenciler ellerinde kalan hikayeleri tahtada arkadaşlarıyla paylaştılar.
Haber | Nurhan Sözeyatanoğlu | |
Editör | İbrahim Aslan | |
Fotoğraf | Serdar BUZLUKÇU | |
Tarih | 04 Haziran 2018, Pazartesi 13:36 | |
Okunma | 1.151 defa okunmuş |
Henüz yorum yok, ilk yorumu yapmak ister misiniz?