Fen bilimleri dersinin müfredatı kapsamında yer alan “Işık ve Ses” konusukapsamında konular işlendikten sonra, öğrenciler sırayla tahtaya çıkarıldı ve gözleri bağlandı. Tahtaya uzaklıkları birbirinden farklı 4 sıraya öğrenciler oturdu. Sıralara oturan öğrenciler kendilerine verilen komut doğrultusunda karışık olarak ellerindeki metal bilyeleri sıralara vurdular. Tahtada bulunan öğrenci hangi sesin kaçıncı sıradan geldiğini tahmin etmeye çalıştı. Böylece öğrenciler sesin kaynağımdan uzaklaştıkça şiddetinin azaldığını deneyimlemiş oldular.
Haber | Nurhan Sözeyatanoğlu | |
Editör | Murat AKDEMİR | |
Fotoğraf | Ekrem Tarık Babayiğit | |
Tarih | 06 Nisan 2019, Cumartesi 17:12 | |
Okunma | 1.111 defa okunmuş |
Henüz yorum yok, ilk yorumu yapmak ister misiniz?