Öğrencilere manyetik tahta üzerinde birim kesirleri toplama işlemleri verildi. Her öğrenci önce tek sonra grup arkadaşıyla işlemleri tamamlayıp kaç bütün ya da bir bütünün kaçta kaçını elde ettiğini buldu.
Öğrenciler bu etkinlikle kesirlerde toplama konusunda alıştırma yapmış oldular. Yapılangrup çalışmasıyla bir görevi paylaşımla tamamlama becerilerini geliştirdiler ve konu tekrarlarını sınıf içinde eğlenceli bir etkinlik ile gerçekleştirmiş oldular.
Haber | Nurhan Sözeyatanoğlu | |
Editör | Murat AKDEMİR | |
Fotoğraf | Şükran Avcı Sarıkaya | |
Tarih | 06 Nisan 2019, Cumartesi 17:18 | |
Okunma | 1.105 defa okunmuş |
Henüz yorum yok, ilk yorumu yapmak ister misiniz?