Öğrencilere önceden hazırlanmış olan sayı tabloları dağıtıldı. Tabloların başına öğrencilerin kullanması gereken rakamlar yapıştırıldı. Öğrencilerden verilen rakamları kullanarak en büyük doğal sayı, en küçük doğal sayı, 5 basamaklı en büyük tek doğal sayı, belirlenen sayıdan büyük en küçük doğal sayı, 5 basamaklı en küçük çift sayı gibi farklı sayıları oluşturmaları istendi. Öğrenciler etkinliklerini tamamladıktan sonra birbirlerinin yazmış oldukları sayıları kontrol ettiler. Yanlış yazılan sayıları düzelttiler.
Yapılan bu etkinlikle öğrenciler, 6 basamaklı sayı oluşturmayı, tek-çift sayı kavramını, en büyük ve en küçük sayıları yazmayı eğlenerek pekiştirmiş oldular.
Haber | Nurhan Sözeyatanoğlu | |
Editör | İbrahim Aslan | |
Fotoğraf | Emine GEZER | |
Tarih | 17 Ekim 2018, Çarşamba 08:42 | |
Okunma | 1.100 defa okunmuş |
Henüz yorum yok, ilk yorumu yapmak ister misiniz?