Öğrenciler ikişer kişilik gruplara ayrıldı. Önceden hazırlanan Problem labirentleri gruplara verildi. Öğrencilere başlangıç noktasından başlayarak problemleri çözüp doğru sonucun yer aldığı çıkıştan ilerleyerek labirentte çıkışa ulaşmaları gerektiği ifade edildi. Oyunda zamanı verimli kullanmanın, işlem hızının önemli olduğu ve bunlara dikkat edilmesi gerektiği söylendi. Doğru çıkışa ilk ulaşan öğrenci grubun kazananı oldu ve diğer grubun kazananı ile farklı bir labirentte yarışma devam ettirilerek oyunun birincisi seçildi.
Yapılan etkinlikle öğrenciler çarpma problemlerini eğlenceli bir şekilde pekiştirmiş oldular.
Haber | Nurhan Sözeyatanoğlu | |
Editör | Murat AKDEMİR | |
Fotoğraf | Emine Gezer | |
Tarih | 02 Mart 2019, Cumartesi 16:05 | |
Okunma | 1.114 defa okunmuş |
Henüz yorum yok, ilk yorumu yapmak ister misiniz?