Sıfatlar konusu tekrar edildi. Sonrasında tahtaya sıfat ağacı asıldı ve ağaç sıfat türlerine göre alanlara ayrıldı. Öğrencilere kelime grupları dağıtıldı ve kelime grubundaki sıfatın türünü belirledikten sonra ağaçta uygun alana yapıştırmaları istendi. Bir kelime türü yazılmış olan kelime tırtılı asıldı. Öğrencilere kelime kartları dağıtıldı. Öğrencilerin kelimeleri okuduktan sonra kelimenin türüne göretırtılın uygun parçasına yapıştırmaları istendi. Bu şekilde sıfat ağacı tamamlandı. Sonrasında her sıfat grubu içerisindeki kelimeler okundu, yanlış olanlar düzeltildi ve gerekli dönüt ve hatırlatmalar yapıldı.
Öğrenciler bu etkinlikle yönergeleri takip etme ve doğru şekilde uygulama, sırasını bekleme, örnekleri doğru şekilde kategorize etme gibi becerilerini geliştirdiler ve eğlenceli bir şekilde öğrendiklerini tekrar etmiş oldular.
Haber | Nurhan Sözeyatanoğlu | |
Editör | Murat AKDEMİR | |
Fotoğraf | Emine Gezer | |
Tarih | 14 Mayıs 2019, Salı 16:45 | |
Okunma | 675 defa okunmuş |
Henüz yorum yok, ilk yorumu yapmak ister misiniz?