Öğrenciler ikişer kişilik gruplara bölündü ve her grup için birer bölge belirlendi. Öğrencilerin kendi bölgelerini tanıtan birer sunum hazırlamaları istendi. Öğrenciler hazırladıkları sunumlarda o bölgenin iklimi, bitki örtüsü, o bölgede bulunan iller, bölgede en çok yetiştirilen ürünler, bölgedeki turistik yerler, yöresel kıyafetler ve yöresel yemekler başlıklarına yer verdi. Her öğrenci kendi sunumunu sınıfta arkadaşlarına anlattı ve sunum sonunda arkadaşlarına anlattıkları ile ilgili sorular sorarak öğrendiklerini pekiştirdiler.
Yapılan etkinlikle öğrenciler sunum hazırlama, bir topluluk karşısında etkili konuşma, planlama, grupla çalışma, sorunluluk alıp yerine getirme gibi farklı birçok becerilerini kullandılar ve ülkemizin yedi bölgesini sürece dahil olarak eğlenerek öğrendiler.
Haber | Nurhan Sözeyatanoğlu | |
Editör | Murat AKDEMİR | |
Fotoğraf | Emine Gezer | |
Tarih | 23 Mayıs 2019, Perşembe 10:25 | |
Okunma | 1.378 defa okunmuş |
Henüz yorum yok, ilk yorumu yapmak ister misiniz?