Öğretmen, önceden hazırladığı problem bölümlerini, verilen-istenen-çözüm başlıklarını ve problem cümlelerini öğrencilere karışık olarak dağıttı. Öğretmen çocuklara sorular sorarak onları problemleri analiz etmeye, çözmeye yönlendirdi, dönüt ve düzeltmeler yaptı. Çocuklar problemleri öğretmenin verdiği yönergeleri gerçekleştirerek, hazır renkli fonlar üzerine gruplayıp sistematik hale getirdi. Bu tekniğin amacı üzerine konuşuldu.
Öğrenciler bu etkinlikle, problemleri nasıl ele almaları, çözüme giderken nasıl bir yöntem izlemeleri gerektiğini keşfettiler. Yapılan etkinlik ile çocuklar problem yaklaşımlarını, sınıf içinde uygulamalı olarak gerçekleştirmiş oldular.
Haber | Nurhan Sözeyatanoğlu | |
Editör | Murat AKDEMİR | |
Fotoğraf | Şükran Avcı Sarıkaya | |
Tarih | 03 Nisan 2019, Çarşamba 12:08 | |
Okunma | 1.141 defa okunmuş |
Henüz yorum yok, ilk yorumu yapmak ister misiniz?