Öğrenciler teorik olarak işledikleri dersin sonrasında, hücredeki organellerin yapı ve görevlerini yaparak ve yaşayarak öğrenmek amacıyla ‘Kendi Hücre Modelini Yaratma‘ etkinliği yaptılar.
Öğrenciler 3 boyutlu hücre maketlerini yapmak için getirdikleri atık malzemeleri değerlendirdiler. Malzemelerle hücrelerini tasarlarken kendi aralarında da fikir alışverişi ve değerlendirmeler yaptılar, bazı öğrencileri ise grup şeklinde çalışmayı tercih ederek işbirlikçi öğrenmeyi de sağlamış oldular.
Etkinlik sonunda öğrenciler oluşturdukları hücre modellerini sınıf arkadaşlarına sunup, hücre organellerinin görevlerini öğrenip öğrenmediklerini dikkate alarak karşılıklı değerlendirmelerini yapıp fikirlerini geliştirdiler.
Düzenlenen bu etkinlikte yapılandırmacı yaklaşıma da uygun olarak verilen eğitimler de yaşayarak, uygulayarak ve dokunarak öğrenmenin olumlu etkisi bir kez daha görüldü.
Haber | Serdal Salmanlı | |
Editör | Mehmet KAPAN | |
Fotoğraf | Semih İnan | |
Tarih | 15 Ekim 2015, Perşembe 12:45 | |
Okunma | 2.250 defa okunmuş |
Henüz yorum yok, ilk yorumu yapmak ister misiniz?