Öncelikle öğrenciler için 3 adet çark hazırlandı. 1. ve 3. çarkta farklı sayılar yer alırken 2. çarkta toplama ve çıkarma işlemine ait semboller ve bu işlemleri ifade eden kelimeler yazmaktadır.
Tahtaya çıkan her öğrenci sırayla 1. 2. ve 3. çarkı çevirdi. Sonrasında 2. çarkta çıkan sembole veya kelimeye göre 1. ve 2. çarkta çıkan sayılar arasında gerekli işlemi yaptı.
Öğrenciler yapmış olduğu bu etkinlikle zihinden toplama ve çıkarma işlemlerini eğlenceli bir şekilde pekiştirdi.
Haber | Nurhan Sözeyatanoğlu | |
Editör | İbrahim Aslan | |
Fotoğraf | Hilal ATLI | |
Tarih | 27 Nisan 2018, Cuma 13:11 | |
Okunma | 1.044 defa okunmuş |
Henüz yorum yok, ilk yorumu yapmak ister misiniz?