Öğrencilere kesir modelleri dağıtıldı. Payları birbirinden farklı, paydaları eşit olan kesirler verildi ve bu kesirleri modellerle göstermeleri istendi. Kesirleri modelledikten sonra hangi kesrin daha büyük bir parçayı ifade ettiği soruldu ve genel kurala ulaşmaları sağlandı. Sonrasında payları eşit paydaları birbirinden farklı kesirler verilerek aynı işlemler tekrar edildi.
Öğrenciler yapılan etkinlikle kesirleri sıralamada kullandığımız kuralları modellerle somutlaştırarak pekiştirmiş oldular.
Haber | Nurhan Sözeyatanoğlu | |
Editör | Murat AKDEMİR | |
Fotoğraf | Emine Gezer | |
Tarih | 06 Nisan 2019, Cumartesi 17:03 | |
Okunma | 1.074 defa okunmuş |
Henüz yorum yok, ilk yorumu yapmak ister misiniz?