Öğretmen çocukların bileğine uygun olarak ölçüp hazırladığı kordonları çocuklara verir. Saatin yuvarlak kısmını çizdiği kartları çocuklara verir ve kendilerinin tasarlamalarını ister. Çocuklar özgün isimler vererek hazırladıkları saati öğretmenlerine verir ve öğretmen kontrol ettikten sonra hepsini çocukların koluna sırayla takar. Hazırladığı diğer yuvarlaklardan çocuklara 3’er tane dağıtan öğretmen rakamları yerleştirmelerini ister. Daha sonra tahtaya dijital saati çizer. Tüm öğrencilerden bu saatin gösterimini bulmalarını ve göstermelerini ister. Çalışmanın bitiminde en sevdikleri saati ortak olarak belirleyen çocuklar öğlen yemeği saatini kollarındaki saate çizerek etkinliği tamamlarlar.
Öğretmen rehberliğinde yapılan öğrenci merkezli bu etkinlik sayesinde çocuklar, yaparak-yaşayarak öğrenme yoluyla saatlerin gösterimini kavramış oldular. Aynı zamanda yaptıkları grup çalışmasıyla işbirlikli öğrenme ve grup çalışmalarında bir görev alıp yerine getirme gibi kazanımları da edindiler.
Haber | Nurhan Sözeyatanoğlu | |
Editör | İbrahim Aslan | |
Fotoğraf | Şükran AVCI | |
Tarih | 16 Nisan 2018, Pazartesi 15:48 | |
Okunma | 1.120 defa okunmuş |
Henüz yorum yok, ilk yorumu yapmak ister misiniz?