Bu yöntemde öğrenciler sınıfın çeşitli yerlerine asılmış çalışma kâğıtlarının belirli bir kısmını oluşturuyor. Daha sonra ise başka bir öğrenci yarım bırakılmış kısımları tamamlıyor.
Fen Bilimleri dersinde, maddeyi niteleyen özellikler (opak, saydam, pürüzlü, pürüzsüz, mat, parlak, kırılgan, berk, kokulu, kokusuz vb.) ifadeler ile ilgili çalışma kâğıtları sınıfın belirli bölgelerine asıldı. Etkinliklerin bir kısmını bir öğrenci kalan kısmını ise diğer bir öğrenci tamamladı. Son olarak tamamlanan çalışmalar tüm sınıfça incelendi.
Bu sayede öğrenciler grup çalışması yaparak tam öğrenmeyi gerçekleştirmiş oldular.
Haber | Nurhan Sözeyatanoğlu | |
Editör | Fırat TUMBUL | |
Fotoğraf | Elif Uysal,Emine Gezer | |
Tarih | 05 Ocak 2017, Perşembe 16:30 | |
Okunma | 1.879 defa okunmuş |
Henüz yorum yok, ilk yorumu yapmak ister misiniz?