Bu yöntemde öğrencileri sınıfın çeşitli yerlerine asılmış çalışma kağıtlarının belirli bir kısmını oluşturuyor. Daha sonra ise başka bir öğrenci yarım bırakılmış kısımları tamamlıyor.
Türkçe dersinde, neden-sonuç, amaç-sonuç, farklı düşünmeye yönlendiren ifadeler, karşılaştırma, nesnel-öznel ifadeler ile ilgili çalışma kağıtları sınıfın belirli bölgelerine asıldı. Etkinliklerin bir kısmını bir öğrenci kalan kısmını ise diğer bir öğrenci tamamladı. Son olarak tamamlanan çalışmalar tüm sınıfça incelendi.
Bu sayede öğrenciler grup çalışması yaparak tam öğrenmeyi gerçekleştirmiş oldular.
Haber | Nurhan Sözeyatanoğlu | |
Editör | Fırat TUMBUL | |
Fotoğraf | Serdar Buzlukçu,Ekrem Tarık Babayiğit | |
Tarih | 14 Aralık 2016, Çarşamba 11:20 | |
Okunma | 2.086 defa okunmuş |
Henüz yorum yok, ilk yorumu yapmak ister misiniz?