Öğrenciler bilişsel gelişimlerini destekleyen ve yaratıcılık becerilerini işe koşup artmasını sağlayan bu teknik, Deyimler konusunda etkin bir biçimde kullanıldı. Etkinliğin başlangıcında öğrenciler, öğretmen tarafından sırası ile söylenen deyim için en uygun şapkayı sırası ile kafasına takarak katıldı.
Öğrenci deyimin duygu ve düşünce bakımından temsil ettiğini düşündüğü şapkayı hangi özelliğinden dolayı seçtiğini ifade etti. Bu şekilde devam eden etkinlik basamaklarını kullanarak yaratıcı fikirlerini işbirliği içerisinde eğlenerek sergilediler.
Öğrenci bu teknik sayesinde kendinin belirlediği deyimleri de tekniğe uygun şekilde kullanarak disiplinler arası ilişkilendirmelerde bulunmuştur.
Sınıf içi etkinlik değerlendirmesi yapımı sonrasında her öğrencimiz deyimlerle destekledikleri örneklerini 6 Şapkanın uygun bölümüne yerleştirdiler. Bu sayede hem eğlendiler hem de konu ile ilgili kavramları içselleştirmiş oldular.
Haber | Nurhan Sözeyatanoğlu | |
Editör | Fırat TUMBUL | |
Fotoğraf | Sümeyye Kenger | |
Tarih | 14 Kasım 2016, Pazartesi 16:13 | |
Okunma | 2.003 defa okunmuş |
Henüz yorum yok, ilk yorumu yapmak ister misiniz?