Yapılan etkinlikte amaç öğrenciler okudukları cümleleri anlamına göre sınıflandırabilmesini hızlandırmaktı.
Öncelikle öğrenciler için olumlu, olumsuz, ünlem ve soru anlamını taşıyan cümle kartları hazırlandı. Sınıf tahtamız dört bölüme ayrıldı ve her bir cümle grubunun ismi yazıldı.
Sonrasında isim çubuğu yöntemiyle seçilen bir öğrenci, hazırlanan cümle kartlarından bir tanesini seçti. Seçtiği cümlenin hangi gruba ait olduğunu açıkladı ve uygun yere yapıştırdı.
Bu etkinlik, öğrencilerimizin hızlı düşünme ve sınıflandırma becerisinin gelişmesine yardımcı oldu.
Haber | Nurhan Sözeyatanoğlu | |
Editör | Murat AKDEMİR | |
Fotoğraf | Hilal ATLI | |
Tarih | 14 Aralık 2018, Cuma 14:24 | |
Okunma | 964 defa okunmuş |
Henüz yorum yok, ilk yorumu yapmak ister misiniz?