Öğrenciler ilk olarak iki gruba ayrıldılar. Daha sonra sırayla her gruptan birer öğrenci yarışmak üzere tahtaya çıktılar. Öğrencilere birer kâğıt top verildi ve eşit mesafe uzaklığa koyulan sepetin içine atış yapmaları istendi. Başarılı atışı ilk yapan öğrenci yarışmaya hak kazandı. Daha sonrasında ise önceden yazılmış ve kapalı şekilde duran cümlelerden birini seçerek, cümlede yazım hatası var ise ne olduğunu bularak, noktalama işareti gelmesi gerekiyor ise hangisi olduğunu söyleyerek daha önceden hazırlanmış ilgili kutuların içine elindeki cümle yazan kâğıdı bıraktılar. Eğer doğru kutuya bırakmış ise grubuna bir puan kazandırarak oyun devam etmiş oldu.
Bu sayede öğrenciler hem bedenen hem zihnen bu etkinliğe katılmış ve el-göz koordinasyonunu da geliştirerek konuyu tekrar etmiş oldular.
Haber | Nurhan Sözeyatanoğlu | |
Editör | İbrahim Aslan | |
Fotoğraf | Serdar BUZLUKÇU | |
Tarih | 24 Nisan 2018, Salı 13:18 | |
Okunma | 1.041 defa okunmuş |
Henüz yorum yok, ilk yorumu yapmak ister misiniz?