Fen bilimleri dersinin müfredatı kapsamında yer alan “Solunum Sistemi” konusu kapsamında konular işlendikten sonra, öğrenciler meydana çıkarıldı. Sırasıyla öğrencilerin nabızları ölçüldü. Ölçüm sonuçları kaydedildi. Sonra öğrenciler ikişer tur koştular. Dinlenmelerine fırsat verilmeden nabızları tekrar ölçüldü.
Bu uygulama sayesinde öğrenciler herkesin nabzının aynı olmadığını fark ettiler. Bununla birlikte egzersiz sonrasında istisnasız herkesin nabzının yükseldiğini gördüler. Bu sayede egzersizin nabza etkini deneyimlemiş oldular.
Haber | Nurhan Sözeyatanoğlu | |
Editör | İbrahim Aslan | |
Fotoğraf | Ekrem Tarık BABAYİĞİT | |
Tarih | 12 Ekim 2018, Cuma 15:09 | |
Okunma | 965 defa okunmuş |
Henüz yorum yok, ilk yorumu yapmak ister misiniz?