Önceden hazırlanan kelime tablosu tahtaya asıldı. Öğrenciler sırayla tahtaya çıkarak bir kelime okudular ve okudukları kelimeleri köküne ve eklerine ayırdılar. Sonrasında ise eklerin yapım eki mi çekim eki mi olduğunu, çekim eki ise hal eki, çoğul eki ve iyelik eklerinden hangisi olduğunu bulmaya çalıştılar ve buna göre kelime tablosunda uygun yerleri işaretlediler.
Yapılan etkinlikle öğrenciler yapım ekleri ve çekim ekleri konusunu pekiştirmiş oldu ve yanlış öğrenmeler düzeltildi.
Haber | Nurhan Sözeyatanoğlu | |
Editör | Murat AKDEMİR | |
Fotoğraf | Emine Gezer | |
Tarih | 11 Mart 2019, Pazartesi 11:54 | |
Okunma | 1.365 defa okunmuş |
Henüz yorum yok, ilk yorumu yapmak ister misiniz?