Sınıfa farklı maddeler(sirke, su, süt, karabiber, soğan, deterjan, sıvı sabun, pul biber, pirinç, çay, tuz, un, şeker, kekik, sıvı yağ, nane, kahve, elma, limon suyu) getirildi ve bardaklara kondu. Öğrencilerin sırayla gözleri bağlanarak kendilerine verilen maddenin ne olduğunu duyu organlarını kullanarak bulmaları istendi. Önce koklamaları istendi. Maddenin ne olduğunu bulamadığında sırayla dokunması, uygun bir madde ise tatması ve en son bulamadıysa gözünü açıp ne olduğunu bulmaları sağlandı.
Yapılan deneyle öğrenciler duyu organlarının hayatımızdaki önemini, maddeleri tanımadaki rollerini yaparak yaşayarak deneyimlemiş oldular. Öğrenirken aynı zamanda da eğlendiler.
Haber | Nurhan Sözeyatanoğlu | |
Editör | İbrahim Aslan | |
Fotoğraf | Emine GEZER | |
Tarih | 12 Ekim 2018, Cuma 08:39 | |
Okunma | 870 defa okunmuş |
Henüz yorum yok, ilk yorumu yapmak ister misiniz?