Derse öğrendikleri derin-sığ kavramı ve batan-yüzen cisimler hakkında edindikleri bilgileri hatırlayarak başlayan öğrenciler devamında Hatice Öğretmen rehberliğinde yapılan Küp Şeker deneyini gözlemleme şansı buldular. Gözlemleri sırasında yöneltilen, şeker suyu nasıl emer? 1. Ve son sıradaki şeker aynı hızda mı ıslanır? Suyu emdikten sonra ne kadar dayanır? Gibi sorularla düşünmeleri sağlandı. Ardından farklı türde malzemeleri deneye dahil ederek şeker ile emicilik seviyelerini kıyaslamaları istendi. Öğrenciler deney sonunda yeni kavram bilgisi edinmenin yanında günlük hayatta sıklıkla karşılaşabilecekleri malzemelere dair bilimsel düşünme becerilerini kullanarak farkındalıklarını artırdılar.
Haber | Hatice YÜCEL | |
Editör | Özge KARADUMAN | |
Fotoğraf | Hatice YÜCEL | |
Tarih | 04 Mayıs 2018, Cuma 14:42 | |
Okunma | 823 defa okunmuş |
Henüz yorum yok, ilk yorumu yapmak ister misiniz?